• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
فریب مهاجرت
09 بهمن 1398

فریب نخوریم! اقامت سریع کانادا با برنامه آتلانتیک

این قسمت: اقامت سریع کانادا با برنامه آتلانتیک – وسوسه مهاجرت به کانادا و فروش جاب آفر!

در چند ماه اخیر تعداد زیادی از شرکت های مهاجرتی و آژانس های مسافرتی و شرکت های اتوبوس رانی و حتی خطوط تاکسیرانی اقدام به عقد قرارداد برنامه پایلوت آتلانتیک کانادا با وعده فروش جاب آفر می کنند! از آنجائیکه با تماس ها و مراجعات متعددی روبرو شده ایم، بر آن شدیم تا نقد کوتاهی در این مورد بنویسیم.

به همه متقاضیانی که آرزوهای خود را در کانادا جستجو می کنند توصیه می کنیم با چشمانی باز به استقبال این پیشنهادهای وسوسه انگیز بروند! متاسفانه سوء استفاده از وضعیت فعلی کشورمان باعث شده که عده ای وعده های رنگارنگ داده و رسماً به آنها بگویند که برایتان جاب آفر میخریم! اقدامی که 100% غیرقانونی هست و اصلاً عاقبت مشخصی ندارد.

از یک سو، این برنامه ظرفیت محدودی دارد و این حجم از تبلیغ برای این برنامه اصلاً معقول نیست و از طرف دیگر، شرایط شرکت در برنامه به شرح زیر است:

[livicon_evo name=”warning-alt.svg” size=”25px”][/livicon_evo] حداقل 1 سال سابقه کار
[livicon_evo name=”warning-alt.svg” size=”25px”][/livicon_evo] حداقل مدرک دیپلم
[livicon_evo name=”warning-alt.svg” size=”25px”][/livicon_evo] آیلتس 4

تقریباً می توان گفت هر کسی که نیت مهاجرت کند می تواند به راحتی این حداقل شرایط را داشته باشد. اما ظاهراً در رقابت با سایر متقاضیان از چین، هند و سایر کشورهای صادرکننده ی مهاجر، هموطنان ما قدرت بالایی برای خرید جاب آفر دارند! مشابه برنامه خوداشتغالی هنرمندان و ورزشکاران که طی 2-3 سال گذشته 100 ها قرارداد با متقاضیان بستند و وقتی پرونده ها یکی پس از دیگری رد شد، اعلام کردند این برنامه خوب نیست و اقدام نکنید!

دقت کنید:

[livicon_evo name=”ban.svg” size=”25px”][/livicon_evo] اگر جاب آفر حقیقی باشد هزینه متوسط انجام روند اداری بین 1000 تا نهایتاً 5000 دلار کانادا خواهد بود، نه ده ها هزار دلار.

[livicon_evo name=”ban.svg” size=”25px”][/livicon_evo] اگر شرکتی به شما پیشنهاد دهد که جاب آفر به شما می فروشد فعالیتش غیر قانونی است.

[livicon_evo name=”ban.svg” size=”25px”][/livicon_evo] اگر جاب آفر بصورت حقیقی و با شناخت کامل کارفرما نسبت به متقاضی و تائید مستقیم وی صادر نشده باشد، و یا به زبان ساده تر توسط دلال به شما فروخته شده باشد در هر مرحله ای از پروسه ممکن است غیر قانونی بودن رد و بدل شدن حق حساب ها افشا بشود که در این صورت نه تنها رویای شما برای مهاجرت به کانادا محقق نمی شود، بصورت رسمی و قانونی نیز محروم خواهید شد.

[livicon_evo name=”ban.svg” size=”25px”][/livicon_evo] در بسیاری از موارد که مستند نیز هستند اصلاً جاب آفری وجود نداشته است و یا در شرایط بسیار متفاوت و نامناسبی نسبت به وعده های قبلی اجرایی شده است و متقاضی را از چاله به چاه انداخته است.

 

[livicon_evo name=”flag.svg” size=”40px”][/livicon_evo] آینده از اینجا شروع می‌شود!

امیر پوراسماعیل (وکیل رسمی مهاجرت کانادا):

[livicon_evo name=”angle-wide-right.svg” size=”30px”][/livicon_evo] Amir Pouresmael Janbaz Fomani (RCIC): R530641

برنامه های مهاجرتی کانادا را با گروه مهاجرتی ویکی ویزا کانادا (eCanada سابق) دنبال نمائید.

www.t.me/wikivisacanada

www.instagram.com/wikivisacanada

www.twitter.com/wikivisacanada

www.facebook.com/wikivisacanada

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

Avatar
mohsen 22 تیر 1399

ممنون. لطفا اگه اطلاعات کامل تری در این خصوص هست دریغ نفرمائید قربان

Avatar
امیر پوراسماعیل (ادمین) 27 مرداد 1399

سلام. در لینک زیر توضیحات خلاصه ای در مورد این برنامه ارائه دادیم و به زودی تکمیل تر هم خواهد شد.
https://wikivisacanada.com/immigration/atlantic-immigration-pilot/

Avatar
زهرا 6 شهریور 1399

اما تو سایت اصلی کانادا این روش مهاجرت با جزییات قید شده ، و برنامه یک پروسه قانونی هست .. فقط باید اسپانسر باید یک فرد قانونی و رجیستر شده در کانادا باشه کسی که تمام کارها رو متقبل میشه و جاب افر میده
به نظر من اینطور که خوندم برنامه مشکلی نداره فقط باید دقت کرد از طرف چه کسی پذیرش میشیم
لطفا اگه اطلاعات بیشتری در مورد این برنامه و درست نبودنش دارید بذارید تا مطلع بشیم ..ممنون

Avatar
امیر پوراسماعیل (ادمین) 6 شهریور 1399

ما نگفتیم که این برنامه وجود نداره یا غیرقانونی هست. منظور ما اینه که سوء استفاده های خیلی زیادی از این برنامه شده. برای همین توصیه می کنیم مستقیم با خود شرکت آفر دهنده در ارتباط باشید. به طور مثال ممکنه از طریق افرادی که از شما پول دریافت می کنن به شرکت هایی وصل شید برای گرفتن جاب آفر و اون شرکت ها هم با هماهنگی شرکتی که از شما پول گرفته یه سری برگه و کاغذ به شما میده به این عنوان که میخواد شما رو استخدام کنه ولی در عمل نمیخواد شما رو استخدام کنه. صدور یه برگه به عنوان جاب آفر به یک فرد خارج از کانادا هیچ مسئولیتی برای اون شرکت نداره برای همین به راحتی صادر می کنن و پورسانت خودشون رو از شرکتی که از شما پول گرفته دریافت می کنند. خیلی از کلاهبردارها به این شکل عمل می کنن و بعدش هم می گن که برای براتون جاب آفر رو گرفتیم ولی کارتون درست نشد به 1000 دلیل و بهونه مختلف. برای همین باید خیلی مواظب این مسیر باشید.

Avatar
فرزاد 27 مهر 1399

با سلام متقاضي بررسي پرونده براي جاب افر و اخذ pr كانادا درحوزه اتلانتيك هستم.
مشخصات كلي :
فرزاد فتحي
متولد 1984 (٣٦سال)
سابقه كار ٤ سال با بيمه در ١٠ سال گذشته
اخرين مدرك تحصيلي مهندسي صنايع كارشناسي ارشد
سطح زبان حدود ٥.٥-٦ overall -IELTS
وضعيت تاهل : مجرد

لطفا راهنمايي فرماييد باتشكر

Avatar
نرگس 9 اسفند 1399

اگه اطلاعاتی پیدا کردید ممنون میشم به بنده هم اطلاع بدید از طریق ایمیل

Avatar
ایرج حسن زاده 7 آذر 1399

آیا برای شغل bank teller NOC code 6551 با ۱۲ سال سابقه کار و ایلتس ۷ امکان پیدا کردن جاب آفر برای مشاغل مشابه در برنامه آتلانتیک یا آر ان آی پی وجود دارد یا خیر؟

Avatar
نرگس 5 اسفند 1399

سلام من برای آتلانتیک پایلوت میخوام اقدام کنم برای جاب افر به کمک احتیاج دارم چگونه میتونم با شما ارتباط بگیرم برای دونستن هزینه هاتون؟

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان