• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
28 شهریور 1398

رای گیری شورای نظارتی مشاورین رسمی مهاجرت کانادا

یکی از تصمیماتی که دولت کانادا در سال 2019 اتخاذ نمود به تصویب رساندن لایحه “کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی کانادا” در سطح فدرال بود. این لایحه در واقع یک سیستم خودنظارتی جدید بر عملکرد مشاورین مهاجرت با هدف نظام مندتر کردن امور است. این اقدام دولت به دنبال پرده برداشته شدن از تقلب ها و سوء استفاده های خرد و کلان برخی مشاورین مهاجرت در دولت احمد حسین و به قصد قوی تر کردن نظارت و نیز بالا بردن حوزه اختیارات تحقیق و تفحص سازمان نظارتی در خصوص این دسته از مشاورین خاطی و نیز مشاورنماها صورت گرفت.

اکنون، تصمیم گیری بر سر روی کار ماندن سازمان ICCRC و یا انتخاب هیات مدیره جدید از سوی دولت با رای گیری میان مشاورین رسمی مهاجرت کانادا صورت می پذیرد. امروز، 19 سپتامبر 2019، رای گیری در مرکز این سازمان واقع در برلینگتون، انتاریو و نیز بصورت آنلاین از سرتاسر جهان انجام می شود. رویکردها و نظرات مشاورین نسبت به ICCRC ضد و نقیض است. از یک سو، عده ای از مشاورین نسبت به عدم شفافیت مسائل مالی دستمزدهای هیات مدیره این سازمان گله مند هستند و از سوی دیگر، این دغدغه وجود دارد که در صورت حذف ICCRC، بنیان گذاشتن یک سیستم کاملاً جدید زمان و هزینه زیادی را تحمیل کند. لذا، این احتمال وجود دارد که مشاورین رسمی کنونی نیز از این پیچیدگی ها و هزینه ها بی نصیب نمانند.

مشاورین رسمی شرکت های ویکی ویزا و پل، امیر پوراسماعیل و بردیا صنعتی، که از اعضای فعال سازمان ICCRC می باشند نیز در این رای گیری شرکت خواهند نمود. امید داریم، صرفنظر از مثبت یا منفی بودن نتیجه این رای گیری، سیستم در جهت بهبود حرکت نموده و بیش از پیش حقوق مشتریان حفاظت شده و با فعالیت های غیر قانونی برخورد جدی تری صورت بپذیرد.

در حال ارسال
نظرات کاربر
5 (1 رای)
Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان