شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک

زمان تخمینی مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله به معرفی مشاغلی در کانادا خواهیم پرداخت که برای کار کردن در آن‌ها نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی نیست. شناخت این مشاغل پردرآمد بدون مدرک، به شما کمک می‌کند گزینه‌های شغلی را بشناسید و تصمیم بهتری بگیرید.

شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک تحصیلی در سال 2024

در این بخش به معرفی 10 تا از بهترین شغل های پردرآمد در کانادا بدون مدرک تحصیلی می‌پردازیم. برای مشاهده لیست تمام مشاغل کانادا می‌توانید صفحه مربوط به آن در سایت ما را مطالعه کنید.

دستیار دندانپزشکی

وظایف: دستیار دندانپزشک مسئول پذیرش بیماران در کلینیک است. نگهداری پرونده پزشکی، مدیریت و تعیین وقت مریض و تشکیل پرونده برای بیماران از وظایف اوست. دستیاران دندانپزشکی در مواقع لزوم چیدمان وسایل دندانپزشکی را انجام می‌دهند و از طریق استریل کردن و تمیز کردن آن‌ها قبل و بعد از استفاده، اطمینان حاصل می‌کنند که همه ابزارها در شرایط خوبی هستند. آن‌ها سوابق پزشکی بیماران را جمع‌آوری کرده، مراقبت‌های بعد از عمل را توضیح می‌دهند. اکثر کلینیک‌های دندانپزشکی به تجربه کاری قبلی در این شغل نیاز ندارند.

شغل دستیار دندانپزشکی

جوشکار

میانگین حقوق: 65682 دلار در سال

وظایف: جوشکاران از وسایل جوشکاری در دمای بالا برای ذوب فلزات به یکدیگر استفاده می‌کنند. آن‌ها قطعات را تمیز و آماده کرده و از استحکام کافی آنها اطمینان حاصل می‌کنند. همچنین، قطعات فلزی را در طول فرآیند جوشکاری کنترل می‌کنند تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کنند و اندازه شعله را در طوجوشکاری کنترل کنند. جوشکارها همچنین می‌توانند تجهیزات را طوری نگهداری کنند که به درستی کار کند و استفاده از آن بی خطر باشد.

مدیر فروش

میانگین حقوق: 63823 دلار در سال

وظایف: مدیر فروش بین شرکت و مشتریان ارتباط برقرار می‌کند. آن‌ها به سؤالات مشتریان در مورد محصولات یا خدماتی که یک شرکت ارائه می‌دهد، پاسخ داده و محصولات جدید را معرفی می‌کند. مدیران فروش همچنین باید سوابق دقیقی از فروش داشته باشند تا عملکرد خود را بررسی کنند و در صورت لزوم، استراتژی‌های فروش خود را بهبود بخشند.

بازیگر تئاتر

میانگین حقوق : 23,23 دلار در ساعت

وظایف: بازیگران تئاتر متن نمایش را به خوبی یاد می‌گیرند تا از اجرای تئاتر چشمگیر اطمینان حاصل کنند. اگرچه گاهی اوقات در جایی که شرایط اقتضا می‌کند، بداهه می‌گویند. آن‌ها درباره شخصیتی که قرار است بازی کنند، تحقیق می‌کنند، در لباس‌ها و تمرین‌ها شرکت می‌کنند، دستورالعمل‌های کارگردان را رعایت می‌کنند، و برای اجرای بهتر با دیگر بازیگران همکاری می‌کنند. این شغل نیازی به مدرک ندارد و علاقه، اشتیاق و تمایل به یادگیری برای این حرفه کافی است.

معدنچیان

میانگین حقوق: 21.71 دلار در ساعت

وظایف: معدنچیان استخراج مواد معدنی مانند سنگ معدن، سنگ و زغال سنگ را از محیط زیرزمینی انجام می‌دهند. آن‌ها به دقت از مواد منفجره استفاده می‌کنند تا سنگ‌های بزرگ را به قطعات کوچکتر تبدیل کرده و سنگ‌های معدنی را که استخراج کرده‌اند به بالای زمین منتقل کنند. آن‌ها باید ایمنی همکاران و محیط اطراف خود را تضمین کنند. این شغل نیاز به مدرک لیسانس ندارد.

لوله‌کش

میانگین حقوق: 73879 دلار در سال

وظایف: لوله‌کش‌ها می‌توانند سیستم‌های لوله کشی را در ساختمان‌های مسکونی و تجاری تعمیر کنند، سیستم‌های لوله‌کشی دفع فاضلاب را بهبود ببخشند و وسایلی مانند سینک، وان حمام و آبگرمکن را نصب کنند. یک لوله‌کش همچنین می‌تواند زهکش‌های ساختمان را با تمیز کردن آن‌ها، رفع گرفتگی‌ها و تعویض لوله‌های آسیب دیده تعمیر کند. شغل لوله‌کشی در کانادا نیاز به مدرک دانشگاهی ندارد، اما باید دوره‌هایی به عنوان پیش‌نیاز گذرانده و لایسنس مربوطه دریافت شود.

توسعه دهنده وب

میانگین حقوق ملی: 63097 دلار در سال

وظایف: یک توسعه دهنده وب کدها و سیستم‌هایی را برای وب سایت‌های جدید ایجاد می‌کند و وب سایت‌هایی را که طراحی می‌کنند آزمایش می‌کند تا از عملکرد صحیح آن‌ها مطمئن شود. همچنین می‌تواند وب‌سایت‌های موجود را ارزیابی کرده و به‌روزرسانی‌ کند و با کد یا طراحی جدید آن‌ها را بهبود بخشد. توسعه‌دهنده‌‌گان وب به دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی خاص نیاز دارند اما مدرک دانشگاهی برای این شغل ضروری نیست.

سرآشپز

میانگین حقوق: 63788 دلار در سال

وظایف: سرآشپزها وظایفی از جمله برنامه‌ریزی و هدایت فعالیت‌های آشپزخانه و تهیه غذا را دارند. آن‌ها روی تغییر منوها کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که غذاها کیفیت بی عیب و نقصی دارند. همچنین بر فعالیت‌های کارکنان آشپزخانه نظارت می‌کنند و در عین حال تعمیرات و خرید تجهیزات آشپزخانه را نیز انجام می‌دهند. آن‌ها هزینه‌ها و نیازهای آشپزخانه را به مافوق خود می‌دهند. این شغل به مدرک نیاز ندارد.

راننده

میانگین حقوق: 73998 دلار در سال

وظایف: راننده یک وسیله نقلیه را برای حمل کالا یا مسافر به مقاصد مختلف اداره می‌کند. رانندگان بسته به نوع وسیله نقلیه‌ای که دارند، می‌توانند وظایف مختلفی داشته باشند، مانند بردن مسافران به مکان‎‌های خاص، تحویل محموله‌ها از انبارها با کامیون‌های بزرگ یا رانندگی با وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس یا قطار. راننده‌ای که می‌خواهد وسایل نقلیه بزرگ یا ویژه را اداره کند، ممکن است قبل از شروع به کار نیاز به دریافت گواهینامه کلاس C یا گواهینامه رانندگی تخصصی دیگری داشته باشد.

شغل راننده

آتش نشان

میانگین حقوق: 69814 دلار در سال

وظایف: یک آتش نشان در موقعیت‌های اضطراری کنترل نشده، مانند آتش سوزی در خانه یا آتش سوزی جنگلی، وارد عمل می‌شود. آن‌ها از تجهیزات تخصصی برای خاموش کردن آتش استفاده کنند. بازرسی‌های ساختمان‌ها را انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که سازه از قوانین آتش نشانی پیروی می‌کند. یک آتش‌نشان همچنین می‌تواند در مراکز اجتماعی، مدارس و … سخنرانی‌ها و جلسات آموزشی در مورد ایمنی ارائه دهد.

در حال ارسال
نظرات کاربر
5 (2 آرا)