• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
18 آبان 1397

روند افزایشی صدور دعوتنامه برای فرانسوی زبان ها

از سال 2015 که برنامه اکسپرس انتری شروع به کار کرد روند صدور دعوت نامه یا ITA برای فرانسوی زبان ها وضعیت صعودی داشته و در 9 ماه اول سال 2018 نسبت به کل سال 2015 بیش از دو برابر شده است. از دلایل اصلی این افزایش امتیاز تغییر سیستم امتیازدهی در برنامه اکسپرس انتری در تاریخ 6 جون 2017 بود. از تاریخ ۶ جون ۲۰۱۷ به بعد ۱۵ امتیاز تکمیلی برای افرادی در نظر گرفته شد که هر ۴ مهارت زبان فرانسوی آنها در آزمون NLC نمره ۷ یا بالاتر بوده و زبان انگلیسی شان نیز در ۴ مهارت CLB 4 و یا پائینتر باشد. از این تاریخ ۳۰ امتیاز تکمیلی به افرادی اختصاص یافت که نمرات چهارگانه آزمون NLC شان نمره ۷ یا بالاتر بوده و نمرات انگلیسی شان نیز CLB5 یا بالاتر باشد.

در بار گراف زیر این روند افزایشی را مشاهده می کنید:

این فرصت مناسبی برای افراد با اسکیل های متوسط به بالا در زبان فرانسوی هست که بتوانند از طریق برنامه فدرال ITA دریافت کنند. همچنین استان انتاریو نیز برنامه ویژه ای برای فرانسوی زبان ها دارد که می توانند نامینیشن این استان را دریافت و 600 امتیاز به امتیازهای خود در پروفایل اکسپرس انتری بیفزایند تا به طور قطع ITA دریافت کنند.

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان