• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
05 بهمن 1397

دعوتنامه استانی برای حسابدارها و حسابرسان مالی

برنامه استانی نوا اسکوشیا زیرشاخه Labour Market Priorities متقاضیانی که در مشاغل خاص مورد نیاز استان سابقه کار دارند را برای نامینیشن انتخاب می کند. تنها کسانی می توانند برای این زیرشاخه اقدام کنند که پیام علاقه مندی در پروفایل اکسپرس انتری خود از طرف استان دریافت کنند.

جزئیات دراو 24 ژانویه 2019 این استان عبارتست از:

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] متقاضیان از ناک 1111 “حسابرسان مالی و حسابدارها” که در تاریخ 1 جولای 2018 یا قبل از آن وارد پول اکسپرس انتری شده اند

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] دارای امتیاز بین 400 تا 450 در پول اکسپرس انتری

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] حداقل دارای مدرک کارشناسی یا دوره سه ساله یا بیشتر در دانشگاه، کالج یا مراکز فنی حرفه ای (ارزیابی شده کانادایی – (واضح است چون بدون چنین مدرکی نمی توان امتیاز 400 یا بالاتر کسب کرد!)

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] حداقل سطح زبان سی ال بی 7 (واضح است چون بدون این نمره نه می توان وارد پول اکسپرس انتری شد و نه می توان امتیاز 400 یا بالاتر کسب کرد!)

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] حداقل 5 سال سابقه کار در ناک 1111 دارند

 

متقاضیانی که این ویژگی ها را داشته اند و نامه علاقه مندی از استان نوا اسکوشیا دریافت کرده اند می توانند ظرف مدت 30 روز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo]برنامه های مهاجرتی کانادا را با Wiki Visa Canada دنبال کنید.

 

آشنایی با برنامه های مهاجرتی استان نوااسکوشیا

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان