• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
01 فروردین 1398

رکورد جمعیت استان نوااسکوشیا شکسته شد

وبسایت استان نوااسکوشیا امروز 21 مارچ 2019 اعلام کرد که رکورد جمعیت این استان در طول تاریخ شکسته شد و جمعیت این استان به 965382 نفر رسید! این تعداد جمعیت، افزایش بیشتر از 10 هزار نفری را نسبت به ابتدای سال 2018 نشان می دهد. دلیل اصلی این افزایش جمعیت پذیرش تعداد زیادی مهاجر در این استان در سال 2018 بود که به رکورد بی سابقه 5970 نفر رسید.

سازمان مهاجرت کانادا نیز سهیمه پذیرش مهاجر این استان در سال 2019 را به تعداد 454 نفر افزایش داده است. این استان از طریق دو برنامه استانی و همچنین Atlantic Immigration Pilot اقدام به جذب مهاجر می کند.

 

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] برنامه های مهاجرتی کانادا را با Wiki Visa Canada دنبال کنید.

 

آشنایی با برنامه های مهاجرتی استان نوااسکوشیا

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

Avatar
رضا 19 خرداد 1398

با سلام
من مشغول جمع آوری مدارک خود برای استان نوا اسکوشیا هستم. در مورد گواهی سابقه کار مورد قبول این استان ذکر شده که گواهی باید مورد زیر را داشته باشد؟
proof that you have performed a substantial
number of the main duties, as set out in the
occupational description of NOC2016 of your
identified NOC code.
سوالم اینه که این proof چی می تونه باشه مثلا؟ خود گواهی سابقه کار تایید بکنه من وظایف شغلی مورد نظر را انجام دادم کفایت نمی کنه؟ یعنی proof یه چیزی غیر از خود گواهی سابقه به کار است؟

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان