• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
04 اسفند 1397

برنامه استانی انتاریو سال 2018 در یک نگاه

استان انتاریو پرمتقاضی ترین استان در کانادا برای پرونده مهاجرتی می باشد و سهمیه مهاجرت این استان در سال 2018 برابر با 6600 پرونده بود. این سهمیه در نوامبر 2018 تکمیل شد و در دسامبر، دولت مرکزی سهمیه تکمیلی 250 پرونده به استان اعطا نمود که این سهمیه نیز پیش از پایان سال تکمیل شد. مجموع پرونده های مهاجرتی پذیرفته شده توسط انتاریو در سال 2018 به 6850 رسید که با احتساب همسران و فرزندان متقاضیان اصلی، به معنای مجموعاً 13571 مهاجر جدید برای انتاریو است.

جزئیات پرونده های پذیرفته شده و استریم ها را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] حدود 25% از پرونده های پذیرفته شده مرتبط با مشاغل بخش فناوری شامل نرم افزار، برنامه نویسی، رسانه، سیستم های اطلاعاتی و مشاوران مرتبط با این زمینه ها بوده است.

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] تعداد 526 پرونده از متقاضیان فرانسوی زبان که معادل 7.7% بوده است پذیرفته شدند.

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] متقاضیان هندی و چینی در صدر پذیرفته شدگان بودند. (تصوری غیر از این داشتیم!؟)

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] کشور ایران از لحاظ تعداد نامینیشن های صادر شده در رده هفتم قرار گرفته است.

تعداد پذیرفته شده ها بر اساس کشور محل تولد را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] حداقل 36% از متقاضیان پذیرفته شده دارای جاب آفر در انتاریو بودند. بیش از 94% تحصیلات دانشگاهی داشتند و حداقل 60% نمرات زبان CLB7 یا بالاتر داشتند)

انتاريو در انتظار اعلام سهمیه مهاجرتی سال 2019 از سوی سازمان مهاجرت مرکزی می باشد.

برای آشنایی بیشتر با این برنامه لطفا مطلب ما در رابطه با برنامه های استان انتاریو را مطالعه کنید.

برای استفاده از خدمات ما می توانید فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید تا شرایط شما را برای این برنامه مورد بررسی قرار دهیم.

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان