• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
18 بهمن 1397

اطلاعیه جدید کبک در مورد روند جدید پذیرش مهاجر (اسکیلدورکر)

امروز 7 فوریه 2019 اداره مهاجرت کبک طی اطلاعیه ای اعلام کرد که طبق پیش نویس لایحه تهیه شده از این پس روند جدیدی برای پذیرش مهاجر به کار خواهند گرفت. در این رویه جدید دولت کبک سعی خواهد کرد که پذیرش مهاجر بیشتر از گذشته متناسب با نیازهای این استان باشد. این یعنی سیستم جدیدی که چندی پیش برای پذیرش اسکیلدورکر معرفی نمود. سه قسمت اصلی این پیشنویس به صورت زیر می باشد:

[livicon_evo name=”check.svg” size=”25px”][/livicon_evo] اطمینان از پذیرش افرادی که شرایط آن ها مطابق با بازار کار کبک است

[livicon_evo name=”check.svg” size=”25px”][/livicon_evo] سرعت بخشیدن به پروسه از طریق به کارگیری سیستم مدیریتی جدید گزینش افرادی که داخل Pool هستند

[livicon_evo name=”check.svg” size=”25px”][/livicon_evo] کاهش زمان رسیدگی به پرونده های اقامت دائم Skilled Worker

ضمناً این لایحه پیشنهاد داده است که بیشتر پرونده هایی که قبلاً دریافت شده است و تصمیم گیری در مورد آنها صورت نگرفته است را کنسل نموده و به متقاضیان پس بدهد.

هنوز مشخص نیست که این تصمیم نهایی است و آیا تمامی پرونده های اسکیلدورکری که قبلاً دریافت شده اند و هنوز CSQ دریافت نکرده اند بسته خواهند شد یا نه. جزئیات بیشتر این پیش نویس به زودی از طریق همین وبسایت به اطلاع شما خواهد رسید.

 

برای آشنایی بیشتر با این برنامه لطفا مطلب ما در رابطه با برنامه های استان کبک را مطالعه کنید.

برای استفاده از خدمات ما می توانید فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید تا شرایط شما را برای این برنامه مورد بررسی قرار دهیم.

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان