• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
16 فروردین 1398

تمدید مهلت سابمیت پرونده های برنامه سرمایه گذاری کبک

مهلت سابمیت پرونده های سرمایه گذاری کبک که قرار بود از سپتامبر 2018 تا مارچ 2019 باشد تمدید شد و امکان سابمیت پرونده ها تا پایان آگوست امسال محیا می باشد.

البته با توجه به رقابتی بودن این برنامه و ظرفیت محدود آن از یک طرف و نیز سهمیه محدود هر یک از موسسات سرمایه گذاری مورد تائید دولت از طرف دیگر، توصیه می کنیم انتخاب برای اقدام از طریق این برنامه را به ماه های آخر عقب نیندازید و در اولین فرصت ممکن اقدام نمائید.

این در واقع تنها برنامه سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا می باشد که مستقیماً به اقامت دائم می رسد. کسانی می توانند از طریق این برنامه اقدام نمایند که تمامی شروط زیر را داشته باشند:

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] صاحب دارایی حداقل 2 میلیون دلار باشند (این بخش با نرخ دلار بانک مرکزی ایران محاسبه می شود).

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] دارای تجربه مدیریت کسب و کار حداقل 2 سال در 5 سال گذشته باشند.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] قصد اقامت در استان کبک را داشته باشند.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] قرارداد سرمایه گذاری با یکی از شرکت های واسطه مورد تائید دولت کبک امضاء نمایند.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] سرمایه گذاری به میزان 1 میلیون و 200 هزار دلار برای مدت 5 سال در کبک انجام دهند.

 

[livicon_evo name=”hand-left.svg” size=”40px”][/livicon_evo] چند نکته خیلی مهم در مورد این برنامه:

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] سرمایه گذاری از طریق این برنامه بدون ریسک یا تضمین شده توسط دولت کبک می باشد.

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] رقم 1200000 دلار سرمایه گذاری شاید در نگاه اول میزانی سنگین به نظر برسد. اما خوشبختانه گزینه ای که در اختیار متقاضیان قرار گرفته این است که به جای سرمایه گذاری مستقیم این میزان، می توانند از طریق موسسات تائید شده اقدام کنند تا صرفاً سود سرمایه گذاری این رقم برای مدت 5 سال را پرداخت نمایند.

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] رقم پرداختی سود سرمایه گذاری 5 ساله حدود 350 هزار دلار کانادا (این رقم بسته به موسسه سرمایه گذاری مورد انتخاب و نوع و کیفیت خدماتی که ارائه می دهد ممکن است قدری متغیر باشد) می باشد.

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] مهمترین نکته برای قبولی در این برنامه اثبات اکتساب قانونی سرمایه است.

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] این برنامه دارای ظرفیت محدود 1900 نفری در سال می باشد. از این تعداد 1235 پرونده مربوط به چین است و تنها حدود 665 پرونده از سایر کشورها پذیرفته می شود.

 

[livicon_evo name=”hand-left.svg” size=”40px”][/livicon_evo] مزایای اصلی این برنامه پرطرفدار

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] این برنامه تنها مسیر مستقیم کسب اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد. تمامی برنامه های سرمایه گذاری دیگر به شکل مشروط و اقامت موقت و سپس اقامت دائم می باشند.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] نیازمندی های تحصیلات و مهارت های زبانی در این برنامه چندان مورد تاکید نیستند.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] محدودیت سنی خاصی ندارد.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] به جای سرمایه گذاری مستقیم می توان از فایننسینگ استفاده نمود.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] شرط و محدودیتی برای پس از کسب اقامت دائم وجود ندارد.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] تمامی اعضای خانواده سرمایه گذار نیز در پرونده حاضر خواهند بود (سن فرزندان بایستی در نظر گرفته شود)

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] پس از کسب قبولی از اداره مهاجرت استان کبک، اخذ ویزای اقامت دائم از دولت فدرال بسیار ریسک پائینی دارد.

در صورتی که شرایط ذکر شده را دارید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا اقدام از طریق این برنامه دارید لطفاً از طریق این صفحه با ما در ارتباط باشید.

برای آشنایی بیشتر با این برنامه لطفا مطلب ما در رابطه با برنامه های استان کبک را مطالعه کنید.

برای استفاده از خدمات ما می توانید فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید تا شرایط شما را برای این برنامه مورد بررسی قرار دهیم.

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان