• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
07 تیر 1398

اولین دراو برنامه Arrima کبک به زودی انجام خواهد شد

به زودی استان کبک اولین دراو برنامه Arrima را انجام خواهد داد. افرادی که قصد شرکت در این برنامه را دارند ابتدا باید پروفایل آنلاین یا EOI را تشکیل دهند و برای متقاضیانی که بهترین شرایط را دارند دولت کبک دعوت نامه صادر خواهد کرد. بعد از صدور دعوت نامه و ارسال مدارک بررسی پرونده آنها توسط دولت کبک انجام خواهد شد. در صورت موفق بودن این بررسی، برای این افراد CSQ صادر می شود که می توانند با استفاده از آن برای اقامت دائم کانادا اقدام کرده و بعد از پشت سر گذاشتن چک امنیتی و تست های پزشکی، اقامت دائم کانادا را دریافت خواهند کرد.

شرکت ویکی ویزا کانادا آمادگی دارد برای افرادی که قصد ورود به سیستم Arrima کبک را دارند پروفایل تشکیل داده و پرونده آن ها را پیگیری نماید. برای اطلاع از هزینه های قرارداد لطفا از طریق لینک زیر فرم مربوطه را تکمیل نمایید:

https://wikivisacanada.com/contact

 

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] برنامه های مهاجرتی کانادا را با گروه مهاجرتی ویکی ویزا کانادا (eCanada سابق) دنبال نمائید.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] امیر پوراسماعیل (وکیل رسمی مهاجرت با شماره عضویت R530641)

برای آشنایی بیشتر با این برنامه لطفا مطلب ما در رابطه با برنامه های استان کبک را مطالعه کنید.

برای استفاده از خدمات ما می توانید فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید تا شرایط شما را برای این برنامه مورد بررسی قرار دهیم.

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان