• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
تحلیل دراو ساسکچوان
16 مهر 1398

تحلیل دراوهای اخیر استان ساسکچوان

 سومین دراو برنامه استانی ساسکچوان امروز 8 اکتبر 2019 برگزار شد. در این دراو مینیمم امتیازها در هر دو استریم OID و اکسپرس انتری به 69 رسید که نسبت به دراو قبل یک امتیاز افزایش را نشان می دهد.

در این تحلیل به بررسی تمام ناک های مجاز این برنامه استانی می پردازیم و این که کدامیک از این ناک ها در این سه دراو در لیست دعوت شده ها بوده اند. با نگاهی به لیست ناک ها که در ادامه برای دانلود گذاشته ایم می بینید که از 218 ناک موجود در این لیست، فقط یک ناک در هر سه دراو دعوت شده، 65 ناک فقط در دو دراو دعوت شده اند، 58 ناک فقط در یک دراو دعوت شده اند و 94 ناک هنوز در هیچ از دراوها دعوت نشده اند.

دانلود تحلیل اختصاصی ویکی ویزا کانادا پیرامون دراوهای استان ساسکچوان

به دست آوردن امتیاز 69 کار خیلی دشواری نیست و افراد زیادی می توانند این امتیاز را به دست بیاورند و اگر کمی خوش شانس نیز باشند و ناک شغلی آنها بین ناک های انتخاب باشید در دراوهای این استان می توانند دعوت نامه دریافت کرده و مسیر اقامت دائم کانادا را طی کنند. به طور مثال فردی با سن 40 سال و داشتن 10 سال سابقه کار در 10 سال اخیر و مدرک فوق لیسانس و نمره زبان 7.5 لسنینگ و 6.5 در سایر مهارت های آیلتس جنرال می تواند این امتیاز را کسب کند.

توصیه ما در شرکت ویکی ویزا کانادا به شما این است که هر چه سریعتر با داشتن مدرک تحصیلی ارزیابی شده و نمره آیلتس وارد Pool این استان شوید چون احتمال هر اتفاقی در دراو های آینده وجود دارد حتی گرفتن دعوت نامه با امتیاز 65 یا کمتر برای بعضی ناک های خاص.

لطفاً جهت ارزیابی مهاجرتی خود و بررسی شرایط رشته تحصیلی و سوابق کاری و انتخاب ناک شغلی خود با کارشناسان شرکت ویکی ویزا کانادا تماس بگیرید.

چطور با شرکت ویکی ویزا کانادا تماس بگیرم؟

شرکت مهاجرتی ویکی ویزا کانادا دارای لایسنس رسمی وکالت مهاجرت از استان ساسکچوان با شماره ثبت شده 609 و با سابقه انجام موفقیت آمیز صدها پرونده اسکیلدورکر

با ویکی ویزا کانادا جدیدترین اخبار و تحلیل های مهاجرت به کانادا را دنبال کنید.

برنامه استانی سسکچوان دارای پیچیدگی هایی هست که اگر بدون مطالعه کافی آن را شروع کنید ممکن دچاری اشتباهی شوید که دیگر هیچگاه نتوانید از این برنامه استانی و حتی سایر برنامه های مهاجرتی استفاده کنید.

– امیر فومنی

آشنایی با برنامه استان ساسکاچوان

جهت دریافت مشاوره برای اقدام از طریق این برنامه اینجا را کلیک کنید.

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان