• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
30 خرداد 1398

چرا باید به تحصیل در کانادا فکر کرد؟

کانادا به صورت پیوسته یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ کیفیت زندگی شناخته می‌شود. در کانادا درس بخوانید و مدرک تحصیلی بین‌المللی در یکی از بهترین کشورهای انگلیسی زبان دنیا در زمینه آکادمیک را دریافت کنید و از مزایای آن استفاده کنید. چه در شهرهای بزرگ کانادا تحصیل کنید، چه انتخابتان تحصیل در شهرها و کامیونیتی‌های کوچک‌تر و صمیمی‌تر باشد، این اتفاق می‌تواند در زندگی آینده شما تاثیر بسزایی داشته و درهای زیادی را به سوی شما برای ترسیم آینده شغلی‌تان در بازار کار داینامیک و جذاب آمریکای شمالی باز کند.

کانادایی‌ها همیشه به فرهنگ “گرم و صمیمی‌شان” بالیده‌اند و با داشتن فرهنگ بی‌نظیر پذیرش صد در صدی مهاجر، همواره با آغوش باز از دانشجویان بین‌المللی استقبال کرده‌اند. دانشجویان فارغ‌التحصیل می‌توانند با داشتن اجازه کار در ادامه تحصیل‌شان به راحتی وارد بازار کار شوند و از فرصت بسیار عالی‌ای که تحصیل و کار در کانادا برای گرفتن اقامت دائم در این کشور به وجود می آورد استفاده کنند. تحصیل و کار در کانادا همواره امتیاز بسیار خوبی در برنامه‌های مهاجرتی به اپلیکنت‌های اقامت دائم داده است و برنامه اکسپرس انتری نیز از این قائده مستثنی نیست. تقریبا همه استان های کانادا برنامه های مهاجرتی ویژه استانی برای فارغ التحصیلان آن استان دارند که مسیرهای بسیار خوبی برای رسیدن به اقامت دائم کانادا می باشند. دانشجویان در کانادا اجازه کار پارت‌تایم و همراهان آن‌ها اجازه کار فول‌تایم دارند که فرصت بسیار خوبی را برای تامین هزینه‌های تحصیل و زندگی در اختیارشان قرار می‌دهد.

گرفتن پذیرش تحصیلی در کانادا، با وجود تعداد زیاد کالج‌ها و دانشگاه‌ها با برنامه‌های بسیار متنوع تحصیلی، برای متقاضیانی که نمره زبان CLB9 ندارند یا نمی‌توانند در مدت زمان مناسبی این نمره را کسب کرده و وارد سیستم اکسپرس انتری شوند، فرصت بسیار خوبی برای ورود به کانادا و استفاده از مزایای آن برای تقاضای اقامت دائم محسوب می‌شود. در حال حاضر برنامه‌های مهاجرتی استانی، مثل استان ساسکاچوان، که یکی از بهترین فرصت‌های ورود ایرانیان به عنوان مقیم دائم در سال‌های اخیر به کانادا بوده است دچار تغییرات زیادی شده‌اند و با اینکه پیش‌بینی می‌شود در آینده این برنامه‌ها دوباره لیست مشاغل جذاب‌تری را برای ورود مهاجران معرفی کنند، نمی‌شود در مورد زمان این تغییرات احتمالی نظری داد. در حال حاضر پذیرش تحصیلی بهترین و سریع‌ترین امکان ورود به کانادا را برای متقاضیانی که نمره زبان پایین‌تری دارند فراهم می‌آورد. شرکت مهاجرتی ویکی ویزا کانادا که در دفتر مرکزی آن در شهر تورنتو کانادا می باشد آمادگی دارد با توجه به ارتباطی که با بیش از 100 دانشگاه و کالج در کشور کانادا دارد شما را در گرفتن پذیرش تحصیلی و همچنین استادی پرمیت و ورود به کانادا همراهی کند.

اگر مایل به این هستید که پرونده تحصیلی خود را به شرکت ما بسپارید لطفا از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال کنید:

https://wikivisacanada.com/contact

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] برنامه های مهاجرتی کانادا را با گروه مهاجرتی ویکی ویزا کانادا (eCanada سابق) دنبال نمائید.

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] امیر پوراسماعیل (وکیل رسمی مهاجرت با شماره عضویت R530641)

www.t.me/wikivisacanada

www.instagram.com/wikivisacanada

www.twitter.com/wikivisacanada

www.facebook.com/wikivisacanada

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان