• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
16 دی 1400

بهترین روف گاردن های تورنتو

بهترین روف گاردن های تورنتو

بهترین باغ بام (Roof Garden) ها در تورنتو، همزمان با تماشای این شهر زیبا، یک چای یا قهوه هم برای شما سرو می کنند و شاید حتی یک عصرانه عالی! ما در تمام سال منتظریم تا این باغ بام های زیبا برای چند ماه باز شوند، بنابراین تا می توانید به روف گاردن های فوق العاده تورنتو سر بزنید.

 

هتل بوردویو

فضای فراوان، نقاط داخلی و بیرونی، منوی کامل نوشیدنی و میان‌وعده، این مکان در ریورساید برای جویندگان روف گاردن یک گزینه و انتخاب عالی است.

رستوران همینگوی

رستورانی زیبا با پاسیوهای متعدد، غذاهایی مانند پد تای و ادامام، و تلویزیون برای تماشای مسابقات ورزشی. هنگام گذر از یورک ویل از این رستوران غافل نشوید

رستوران گوستو 101

در این رستوران در نزدیکی کینگ و پورتلند که با آجرهای اکسپوز و سایر المان های زیبا و شیک ساخته شده، غذاهای ایتالیایی بخورید و از مناظر شهر لذت ببرید

رستوران ترونی

جایی سرشار رنگ‌های سفید و مینیمال و حس ارگانیک! رستوران ترونی و روف گاردن آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین زنجیره های رستوران ایتالیایی در تورنتو، ساعاتی خوش را برای شما به همراه می‌آورد.

رستوران پیلوت

این رستوران یک روف گاردن بی نظیر دارد و شما می‌توانید در حالی که مناظر دیدنی شهر را نگاه می کنید، انواع غذاها و نوشیدنی ها را نیز سفارش داده و میل کنید

رستوران هاپبریکو

در خیابان پیتر درست در جنوب کوئین، با رستورانی مواجه می شوید که مخصوصا در ماه های گرم سال و روزهای آفتابی جایی بسیار عالی برای استراحت و امتحان کردن سالادها و نوشیدنی های متنوع است. از روف گاردن زیبای آن نیز غافل نشوید.

رستوران کاست

در بالای هتل بیشا، این روف گاردن با استخری بزرگ و منوی غذاهای باجا در انتظار شماست.

رستوران دریک اسکای یارد

روف گاردن این رستوران که در خیابان west queen قرار دارد، با هنرهای دستی محلی تزئین شده و در آن در تمام سال غذاهای سفارشی سرو می‌شود، اما اگر در فصل تابستان سری به اینجا بزنید، قطعا بیشتر به شما خوش خواهد گذشت.

رستوران لاول

نوشیدنی‌های یخ‌زده همراه با آناناس، کابانا، استخر و مناظر حماسی خط افق تمام چیزی است که در این روف گاردن زیبا در خیابانwest king  برای شما کافی است.

رستوران پورش

این رستوران با یک روف گاردن هیجان انگیز و جذاب، در طبقه بالای سالن Rock’n Horse واقع شده است. سرگرمی های متنوع و غذاهای خوش طعم و تمامی امکاناتی که می تواند یک روز تعطیل خاطره انگیز را برای شما رقم بزند، در اینجا پیدا می شود.

 

منبع: BLOGTO

در حال ارسال
نظرات کاربر
5 (2 آرا)
Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان