• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
16 دی 1400

پیست اسکی روی یخ محله مارکام تورنتو در زمین بیسبال

شهری در شمال تورنتو با تبدیل یک زمین بیسبال به پیست اسکی روی یخ آن را برای انجام بهترین و جذاب ترین فعالیت های زمستانی آماده می کند.

پارک محبوب میلیکن میلز (Milliken Mills) در مارکام به تازگی زمین بیسبال/سافت بال خود را به یک پیست اسکی روی یخ تبدیل کرده است. ویدئویی که اخیرا در تیک تاک منتشر شده است، سطح یخی شفافی را نشان می دهد که تقریبا آماده استفاده و بهره برداری است! تابلویی در جلوی زمین بازی قرار دارد که توسط یک پرچم قرمز اعلان می کند یخ در حال حاضر برای استفاده بسیار نازک است. رنگ پرچم پس از آماده شدن سطح یخ به زرد تغییر می کند.

طبق بیانیه مطبوعاتی شهر مارکهام، پارک میلیکن میلز یکی از پنج پیست یخی جدید در فضای باز است که برای این فصل شهر مارکام در نظر گرفته شده است. پیست یخ در فضای باز مرکز مدنی (Civic Centre) در حال حاضر باز است! لازم است پیش از رفتن به آنجا شرایط یخ را بررسی کنید!

پیست های روباز

در شهر مارکام پارک هانتینگتون، پارک ویکتوریا اسکوئر، موزه مارکام و پارک سد میلن نیز دارای پیست‌های روباز خواهند بود. در یک بیانیه خبری آمده است: «شهر مارکام این پیست‌ها را ساخته و نگهداری خواهد کرد و در انتظار شرایط آب و هوایی مساعد خواهند بود.» یک پرچم در هر مکان نشان می دهد که یخ برای استفاده بی خطر است. در همه مکان های این محل پارکینگ نیز موجود است. ایده اصلی این است که «دسترسی آسان‌تر برای ساکنان در تمام بخش‌های مارکام و زمینه برای اسکی روی یخ ایمن‌تر و حرفه‌ای‌تر فراهم شود».

اسکی روی یخ در زمستان گذشته به قدری محبوب بود که تورنتو استفاده از پیست های خارج از شهر را ممنوع کرد و هزاران نفر برای اسکی روی یخ رزرو کردند. مارکام به مردم یادآوری کرد که از حوضچه ها، حوضچه های طوفانی و آبراه ها دوری کنند زیرا در این مناطق یخ ایمن نیست و برای اهداف تفریحی نگهداری نمی شود. همچنین حوضچه‌ها ممکن است حاوی نمک جاده‌های مجاور و سایر زباله‌ها باشند که می‌توانند آب شدن یخ را تسریع کنند.

در زمستان گذشته یکی از ساکنان تورنتو این موضوع را دیرهنگام و به سختی متوجه شد و داخل یخ های حوضچه گرنادیر (Grenadier) افتاد. در اطلاعیه ها آمده :” ممکن است یخ غلیظ به نظر برسد، اما این موضوع غیرقابل پیش بینی است و ممکن است برخی مناطق کم یخ یا اصلا بدون یخ باشند. پس نکات ایمنی را رعایت و از یخ طبیعی دوری کنید”.

 

منبع: BLOGTO

در حال ارسال
نظرات کاربر
5 (3 آرا)
Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

Avatar
sina 25 دی 1400

ممنون از اطلاعات مفیدتون.

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان