• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
تمدید پالیسی ایرانی ها
11 اسفند 1402

تمدید پالیسی ایرانی ها تا 28 فوریه 2025

امروز 29 فوریه 2024 دولت کانادا اعلام کرد که پالیسی ویژه ایرانی ها یک سال دیگر تمدید شد. بنابراین این پالیسی ایرانیان تا 28 فوریه 2025 معادل 10 اسفند 1403 اعتبار دارد. تمام مزایای این پالیسی همچنان برقرار هست و ایرانیانی که با ویزای توریستی وارد کانادا شوند می‌توانند درخواست اجازه کار همان اپن ورک پرمیت (Open Work Permit) سه ساله دهند. برای آشنایی با نحوه اقدام برای ویزای توریستی، مقاله ما در این مورد را مطالعه کنید.

مزایای تمدید قانون ورک پرمیت ایرانیان کانادا

تمدید قانون ورک پرمیت ایرانیان کانادا مزایای دیگری مانند حذف هزینه پرونده ویزاهای موقت برای ایرانیان داخل کانادا را هم دارد. در سال 2023 و اوایل 2024 افرادی زیادی با استفاده از این پالیسی ایرانی ها اجازه کار 3 ساله کانادا را دریافت کردند و از امتیازات ویژه آن برای اخذ اقامت دائم و شهروندی کانادا استفاده کردند.

از مزایای دیگر این پالیسی، عدم دریافت هزینه دولتی از ایرانیانی است که برای تمدید اجازه کار و یا درخواست تمدید اقامت موقت خود اقدام می‌کنند. همچنین این پالیسی مزایایی برای شهروندان یا افراد دارای اقامت دائم که پاسپورت ایرانی دارند هم دارد. در حال حاضر (7 اردیبهشت 1403) مدت زمان لازم برای تبدیل ویزای توریستی به کاری در داخل کانادا برای ایرانی ها حدود 5 تا 9 هفته است.

در صورتی که با استفاده از این پالیسی ورک پرمیت کانادا برای ایرانیان بتوانید اجازه کار داخل کانادا را دریافت کنید، این اجازه به شما کمک می‌کند که از مسیرهای مختلفی به اقامت دائم کانادا برسید. مهم‌ترین مسیرها موارد زیر هستند:

در حال ارسال
نظرات کاربر
5 (1 رای)
Avatar

امیر پوراسماعیل (مشاور رسمی مهاجرت کانادا)

امیر پوراسماعیل جانباز (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641. از سال 2015 در زمینه مهاجرت به کانادا در حال فعالیت هستم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان