• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
شغل های آزاد پردرآمد در کانادا
03 اردیبهشت 1403

شغل های آزاد پردرآمد در کانادا

مشاغل آزاد یا فریلنسری (Freelance Jobs)، که در بسیاری از نقاط جهان به عنوان شغل‌های پردرآمد شناخته می‌شوند، نیازمند مدارک دانشگاهی خاصی نیستند. با کسب مهارت‌های لازم، می‌توانید در کانادا به کسب و کار آزاد با درآمد بالا بپردازید. مشاغل فریلنسری به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به مدرک تحصیلی، برای یک یا چند کارفرما به صورت قراردادی کار کنید و برای هر پروژه‌ای که انجام می‌دهید دستمزد دریافت کنید. آشنایی با این نوع مشاغل می‌تواند به شما کمک کند تا حرفه‌ای را انتخاب کنید که با تجربیات و علاقه‌مندی‌های شما همخوانی داشته باشد و به شما در کشف مسیرهای مختلف شغلی کمک کند. در کانادا، صنایع مختلفی وجود دارند که فرصت‌های شغلی مناسبی برای فریلنسرها فراهم می‌کنند، مانند املاک، تجارت، ارتباطات، نویسندگی، ویراستاری، ترجمه، تدریس خصوصی، حسابداری، مشاوره حقوقی و بخش‌های منابع انسانی و فناوری. در این مقاله به معرفی شغل های آزاد پردرآمد در کانادا می‌پردازیم.

3 شغل آزاد پردرآمد در کانادا در سال 2024

در این بخش به معرفی 3 شغل آزاد پردرآمد در کانادا می‌پردازیم.

میانگین حقوق: 49000 دلار در سال
وظایف اصلی: معلمان خصوصی به دانش‌آموزان در تمامی سنین آموزش می‌دهند تا به تقویت دانش و پیشرفت تحصیلی آن‌ها کمک کنند. این افراد به عنوان فریلنسرهای آموزشی، از تکنیک‌های تدریس مختلفی استفاده می‌کنند تا دانش‌آموزان را در فهم بهتر مواردی که در کلاس‌های درس مطرح شده است یاری دهند. آن‌ها فعالیت‌های آموزشی را طراحی و اجرا می‌کنند که به یادگیری محتوای درسی کمک کرده و با ارزیابی‌های منظم، پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان را تضمین می‌نمایند.

شغل های آزاد پردرآمد در کانادا - معلم خصوصی

میانگین حقوق: 54000 دلار در سال
وظایف اصلی: ویراستاران با استفاده از تخصص خود در اصلاح محتوا (شامل گرامر و فرمت‌بندی متون) فعالیت می‌کنند. آن‌ها در زمینه‌های متنوعی مانند ویرایش کتاب‌ها، وب‌سایت‌ها، روزنامه‌ها و مجلات فعالیت دارند. برخی ویراستاران نیز در حوزه‌های تخصصی مانند ویرایش متون پزشکی یا کپی‌رایتینگ مهارت‌های ویژه‌ای دارند.

شغل های آزاد پردرآمد در کانادا - ویراستار

میانگین حقوق: 56500 دلار در سال
وظایف اصلی: استراتژیست‌های رسانه‌های اجتماعی گاهی به صورت فریلنس برای شرکت‌های مختلف کار می‌کنند تا در مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها یاری رسانند. کار آن‌ها شامل تولید محتوا می‌شود، از جمله تصاویر، ویدیوها و متون نوشتاری. علاوه بر این، آن‌ها استراتژی‌هایی را طراحی می‌کنند تا با مخاطبان ارتباط برقرار کرده، فروش را افزایش دهند و دنبال‌کننده‌های رسانه‌های اجتماعی را توسعه بدهند.

شغل های آزاد پردرآمد در کانادا - متخصص رسانه‌های اجتماعی

قاعدتاً شغل های آزاد پردرآمد در کانادا فقط شامل لیست بالا نمی‌شود و می‌توان مشاغل دیگری را نیز به این لیست اضافه کرد.

در حال ارسال
نظرات کاربر
5 (1 رای)
Avatar

امیر پوراسماعیل (مشاور رسمی مهاجرت کانادا)

امیر پوراسماعیل جانباز (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641. از سال 2015 در زمینه مهاجرت به کانادا در حال فعالیت هستم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان