• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
27 شهریور 1398

تحول بزرگ در لیست مشاغل برنامه اسکیلدورکر ساسکچوان

لیست مشاغل برنامه های استان ساسکچوان دچار تحول بزرگی شد. تاکنون تنها متقاضیانی می توانستند در این برنامه ها شرکت کنند که سابقه کارشان در لیست مشاغل مورد نیاز استان بود و سایر شرایط لازم نظیر حداقل امتیاز را داشتند. اما اکنون دیگر لیست مشاغل مورد نیازی وجود ندارد و تنها لیست مشاغل غیرمجاز اعلام شده اند.

در لیست مشاغل غیر مجاز منتشر شده توسط اداره مهاجرت استانی ساسکچوان 129 شغل به چشم می خورد. از این به بعد متقاضیانی می توانند در این برنامه ها شرکت کنند که سوابق کاری شان از بین مشاغل لیست غیرمجاز نباشد و سایر شرایط را دارا باشند.

دانلود لیست مشاغل غیر مجاز

لیست نیازمندی های مشاغل رگیولیتد یا ملزم به ارائه مجوز خاص ساسکچوان

این خبر خوبی برای متقاضیان مهاجرت می باشد چرا که اکنون گستره بسیار وسیعی از مشاغل امکان اقدام از این طریق را پیدا می کنند.

نکته خیلی مهم

محدودیت کمتر لیست مشاغل ساسکچوان اصلاً به معنای ساده تر شدن این برنامه نیست. خیر، هنوز هم نمی توان با آیلتس 5 یا حداقل امتیاز شانس بالایی داشت. باید توجه کنید که این برنامه بصورت Expression of Interest می باشد و تنها آن دسته از متقاضیان شانس دریافت دعوتنامه را دارند که از امتیاز بالا و مناسبی برخوردار باشند. مسلماً هنوز مشخص نیست که حداقل امتیازات در دعوت های آتی چند خواهد بود. در 5 دعوت قبلی این استان حداقل امتیازات 68 و بالاتر بوده است. در دراوهای بعدی ممکن است یکی از دو حالت زیر اتفاق بیفتد:

حالت اول: همه ناک های مجاز در دراو دعوت نامه بگیرند که در این صورت مینیمم امتیازها بالاتر خواهد بود.

حالت دوم: در هر دراو تعداد مشخصی از ناک ها دعوت نامه بگیرند که در این صورت امیدواری بیشتری هست که با امتیاز پایین تری بتوانید دعوت نامه بگیرید.

توصیه ما به متقاضیان شرکت در این برنامه آماده نمودن شرایط لازم برای ورود به پول استانی است. باید حتماً مدرک آیلتس و ارزیابی مدارک تحصیلی خود را پیش از ورود به پول داشته باشید و در غیر اینصورت به دلیل ارائه نمودن اطلاعات غیر واقعی می توانید دچار مشکلات بزرگی در مسیر مهاجرت خود شوید. بنابراین اگر شغل شما در لیست مشاغل استان ساسکچوان است هر چه زودتر مدارک خود را آماده کنید.

خدمات شرکت ویکی ویزا کانادا

شرکت مهاجرتی ویکی ویزا کانادا دارای لایسنس رسمی وکالت مهاجرت از استان ساسکچوان با شماره ثبت شده 609 و با سابقه انجام موفقیت آمیز صدها پرونده، آمادگی قبول وکالت پرونده های اسکیلدورکر را دارا می باشد.

 

با ویکی ویزا کانادا جدیدترین اخبار و تحلیل های مهاجرت به کانادا را دنبال کنید.

برنامه استانی سسکچوان دارای پیچیدگی هایی هست که اگر بدون مطالعه کافی آن را شروع کنید ممکن دچاری اشتباهی شوید که دیگر هیچگاه نتوانید از این برنامه استانی و حتی سایر برنامه های مهاجرتی استفاده کنید.

– امیر فومنی

آشنایی با برنامه استان ساسکاچوان

جهت دریافت مشاوره برای اقدام از طریق این برنامه اینجا را کلیک کنید.

 

در حال ارسال
نظرات کاربر
0% (0 رای)
Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان