• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
کرونا مردم کانادا
17 فروردین 1399

کانادا از مردم و بزینس ها در دوران COVID-19 (کرونا) حمایت می‌کند

دولت فدرال کانادا در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که پول کافی برای مردم جهت حمایت از خود در صورت بروز بیماری، قرنطینگی یا از دست دادن درآمد کافی حاصل از کرونا وجود دارد.

کانادا در حال برداشتن گام‌هایی برای تثبیت اقتصاد، حفاظت از مشاغل و کمک به کسانی است که تحت‌تاثیر تدابیر مهار COVID -19 قرار گرفته‌اند. تا سقف ۸۲ میلیارد دلار یعنی بیش از ۳ درصد از تولید ناخالص داخلی خود اختصاص خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که کانادایی‌ها می‌توانند اجاره بپردازند و خواربار بخرند و اینکه کسب و کارها می‌توانند به پرداخت حقوق و قبوض خود ادامه دهند.

تا ۲۷ میلیارد دلار از کل بودجه صرف حمایت از کارگران و تجار کانادایی خواهد شد. دولت علاوه بر این، ۵۵ میلیارد دلار از مالیات ها را به تعویق خواهد انداخت و به شرکت‌ها و خانوارها اجازه می‌دهد تا دیرتر مالیات خود را پرداخت کنند.

بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار اعتبار و نقدینگی برای حمایت از مردم و تضمین کسب و کارها در دسترس است. شش موسسه مالی بزرگ در کانادا با مشتریان بانکی کسب‌وکار کوچک و خصوصی کار می‌کنند تا راه‌حل‌های انعطاف‌پذیر را به صورت موردی برای کمک به مدیریت چالش‌های مالی به ناشی از COVID -19 ارائه دهند. دولت در پی کمک به کانادایی‌هاییست که دچار اختلال در مراقبت از کودکان خود به خاطر تعطیلی مدرسه یا مهد کودک و یا ابتلا به COVID -19 شده اند. این حمایت شامل تعویق پرداخت قسط خانه به مدت شش ماه و فرصت برای بازپرداخت دیگر خدمات اعتباری می‌شود.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] حمایت از کارگران، صاحب‌خانه‌ها، خانواده‌ها

انعطاف‌پذیری بیشتری به وام دهندگان داده می شود تا پرداخت وام مسکن آن دسته از مردم که دچار مشکلات مالی ناشی از کرونا شده اند را به تعویق بیندازند. بیمه کنندگان نیز به وام دهندگان دستور داده‌اند که اجازه تعویق پرداخت را بدهند. دولت همچنین کمک بیشتری به خانواده‌ها دارای فرزند خواهد کرد و حدود ۲ میلیارد دلار به پرداختی Child Care کانادا اضافه خواهد کرد.

کارگرانی که باید در خانه بمانند و دسترسی به مرخصی با حقوق ندارند، ممکن است قادر به دریافت تا ۹۰۰ دلار در هر 2 هفته به مدت ۱۵ هفته باشند. این اقدام، کارگران و افراد خود اشتغال را تحت پوشش قرار می‌دهد که بیمار، قرنطینه، در انزوا هستند اما واجد شرایط بیمه استخدام (EI) نیستند. این لایحه همچنین افرادی را تحت پوشش قرار می‌دهد که از اعضای خانواده بیمار مانند والدین و کودکان مسن مراقبت می‌کنند.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر

طبق دستور دولت کانادا و جهت جبران ضررهای ناشی از کرونا حداقل پرداخت ها از درآمد بازنشستگی (PRIF) به میزان 25 درصد کاهش می یابد تا به سالمندان کمک شود. همچنین آن دسته از مردم که وام‌های دانشجویی را بازپرداخت می‌کنند نیز یک دوره 6 ماهه بدون نیاز به پرداخت خواهند داشت.

دولت همچنین در تلاش برای رسیدگی به نیازهای فوری جوامع First Nation، Inuit و جوامع Metis، مبلغ ۳۰۵ میلیون دلار برای یک صندوق حمایت جامعه بومی برای تمایزات جدید فراهم می‌کند.

۵۰ میلیون دلار دیگر برای پناه‌گاه زنان و مراکز جرائم جنسی در دسترس خواهد بود تا به توانایی آن‌ها برای مدیریت و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کمک کند.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] پشتیبانی از کسب و کارها

کانادا به شرکت‌ها اجازه خواهد داد تا پرداخت مالیات بر درآمد را تا روز ۳۱ اوت، بدون در نظر گرفتن بهره و جریمه به تعویق بیاندازند. شرکت‌ها همچنین اجازه دسترسی به اعتبار بیشتر از طریق برنامه جدید دسترسی به اعتبار تجاری را خواهند داشت، که انتظار می‌رود بیش از ۱۰ میلیارد دلار کمک‌ اضافی را به تجارت‌های کوچک، متوسط و بزرگ کانادایی بدهد. اعتبار بیشتر در اختیار کشاورزان و بخش کشاورزی – غذایی از طریق کشاورزی اعتباری کانادا قرار خواهد گرفت.

دولت از کسب و کارهای کانادا در زمانی که به نظر می‌رسد در منافع ملی برای رسیدگی به شرایط استثنایی با ارائه انعطاف در خصوص محدودیت حساب کانادا باشد، حمایت خواهد کرد. کانادا همچنین صادرات را وسعت خواهد داد تا از تجارت‌های داخلی حمایت کند. تمام هدف دولت کانادا این است که مردم و بزینس ها کمترین آسیب را از کرونا ببینند.

منبع: Canada.ca

 

[livicon_evo name=”flag.svg” size=”40px”][/livicon_evo] آینده از اینجا شروع می‌شود!

به روز ترین اخبار مهاجرتی کانادا در وبسایت شرکت مهاجرتی ویکی ویزا کانادا (eCanada سابق)

امیر پوراسماعیل (وکیل رسمی مهاجرت کانادا):

[livicon_evo name=”angle-wide-right.svg” size=”30px”][/livicon_evo] Amir Pouresmael Janbaz Fomani (RCIC): R530641

برنامه های مهاجرتی کانادا را با گروه مهاجرتی ویکی ویزا کانادا (eCanada سابق) دنبال نمائید.

www.t.me/wikivisacanada

www.instagram.com/wikivisacanada

www.twitter.com/wikivisacanada

www.facebook.com/wikivisacanada

 

در حال ارسال
نظرات کاربر
0 (0 رای)
Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان