• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
18 دی 1397

جدیدترین آمار اشتغال در کانادا

طبق آخرین اطلاعات رسمی منتشر شده آمار بیکاری در کانادا به کمترین میزان خود از سال 1976 تا کنون رسیده است که یکی از اصلی ترین عوامل آن میزان بالای شغل های ایجاد شده در استان انتاریو بوده است و استان های بریتیش کلمبیا و انتاریو کمترین آمار بیکاری را در کانادا دارند.

استان بریتیش کلمیبا با 4.4 درصد بیکار کمترین میزان بیکاری را بین همه استان های کانادا دارد.

دومین استان در کانادا که کمترین میزان بیکاری را دارد استان انتاریو با 5.4 درصد بیکار است که نسبت به سال 2017 کاهش 0.2 درصدی نیز داشته است. در سال 2018 در استان انتاریو به میزان قابل توجه 78000 شغل جدید ایجاد شده است.

استان ساسکاچوان سومین استان از لحاظ میزان افراد بیکار است که رتبه بسیار خوبی محسوب می شود. میزان بیکاری در این استان در سال 2017 برابر با 6.5 درصد بود که در سال 2018 به 5.6 درصد رسیده است.

نکته جالب توجه در آمار ارائه شده این است که میزان بیکاری در کل کانادا نیز 5.6 درصد است که نشان میدهد سایر استان ها آمار بیکاری بیشتر از میزان متوسط را دارند.

[livicon_evo name=”hand-left.svg” size=”30px”][/livicon_evo]برنامه های مهاجرتی کانادا را با Wiki Visa Canada دنبال کنید.

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان