• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
19 دی 1397

تحلیل برنامه اکسپرس انتری کانادا – بخش دوم

در این سری از نوشته ها قصد داریم تحلیل جامعی از برنامه اکسپرس انتری در 4 سال گذشته ارائه دهیم. این تحلیل ها را در چند بخش از طریق وبسایت و کانال WikiVisaCanada منتشر می کنیم.

بخش اول: مقایسه تعداد نامینیشن های استانی از سال 2016 تا 2021

در بخش دوم تحلیل برنامه اکسپرس انتری و همچنین به طور کلی برنامه های زیر مجموعه Skilled Worker در این مطلب قصد داریم به بررسی اهمیت برنامه های استانی بپردازیم. در بارگراف بالا می بینید که از سال 2016 تا 2021 در یک دوره 6 ساله میزان هدف گذاری شده برای صدور نامینیشن های استانی سیر صعودی دارد.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo]این عدد از مقدار 47800 در سال 2016 به 71300 در سال 2021 می رسد که افزایش حدود 50 درصدی را نشان میدهد. یعنی حدود 8.5 درصد افزایش در هر سال که عدد قابل توجهی برای پذیرش مهاجر می باشد. این اعداد اهمیت برنامه های استانی را نشان می دهند.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo]توجه کنید که همه این اعداد مربوط به برنامه های اکسپرس انتری استانی نمی باشند و شامل برنامه های غیر از اکسپرس انتری هم می شوند مانند برنامه های کاغذی و … . اما به هر صورت اهمیت برنامه های استانی به روشنی در این آمار مشخص می شود مخصوصا اگر که بدانیم گرفتن اقامت دائم کانادا از طریق برنامه اکسپرس انتری و بدون داشتن نامینیشن استانی کار آسانی نخواهد بود چون در اغلب مواقع به نمره زبان بالایی نیاز است مگر اینکه سابقه کار تحصیل یا کار داخل کانادا داشته باشید که امکان اقدام با نمره های پایین تر زبان را هم به شما می دهد.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo]توصیه ما به شما این است که اگر شرایط برنامه فدرال اکسپرس انتری را ندارید توجه خود را بر روی برنامه های استانی متمرکز کنید خصوصا استان های ساسکاچوان، انتاریو و نوااسکوشیا که شرایط راحت تری نسبت به سایر استان ها دارند اما با اینحال برنامه های این سه استان نیز در نوع خود سخت و رقابتی می باشد.

[livicon_evo name=”warning-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo]هرگونه کپی برداری از این مطلب تنها با ذکر منبع (وبسایت www.wikivisacanada.com) مجاز است.

[livicon_evo name=”hand-left.svg” size=”30px”][/livicon_evo]برنامه های مهاجرتی کانادا را با Wiki Visa Canada دنبال کنید.

 

 

 

 

 

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان