• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
26 فروردین 1398

راه های جلوگیری از کلاهبرداری های مهاجرتی

شورای قانونگذاری وکلای و مشاورین مهاجرت کانادا در خصوص جلوگیری از کلاهبرداری مهاجرتی نکاتی را منتشر کرده است که خواندن این نکات را به همه افرادی که قصد مهاجرت و ورود به کانادا دارند توصیه می کنیم.

برخی از نکاتی که به شما کمک می کنند تا مشاورهای تقلبی را از وکلای رسمی تشخیص داده و به دام آنها نیفتید عبارتند از:

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] اگر عناوین و القاب مبدل بکار بردند که باعث می شود تصور کنید شخص وکیل رسمی مهاجرت است. القابی نظیر عضو سازمان مهاجرت، نوتاری، وکیل دادگستری و….

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] کسانی که فارغ التحصیل در رشته مهاجرت هستند حق انجام مشاوره یا وکالت پرونده را ندارند مگر اینکه بقیه نیازمندی های سازمان را نیز برآورده نموده، توانایی های خود را اثبات کنند و با قبولی در آزمون رسماً لایسنس دریافت کرده باشند.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] اگر از شما درخواست نشد که قرارداد رسمی امضاء کنید یک کلاهبردار در طرف مقابل شماست.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] اگر از شما درخواست شد که با یک “شرکت (شخص حقوقی)” و یا “شخصی غیر از وکیل ادعا شده در مذاکرات” قرارداد امضاء کنید یک تقلب در انتظار شماست. این مساله اخیراً بسیار رواج پیدا کرده است و افرارد زیادی با ذکر این مطلب که “با وکلای رسمی مهاجرت کار می کنیم” شما را به دام خویش می اندازند. قرارداد باید با شخص وکیل رسمی مهاجرت کانادا منعقد شود.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] اگر از شما درخواست نشد که فرم نماینده Use of Representative امضاء کنید با یک متقلب سر و کار دارید.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] اگر از شما درخواست شد فرم های سفید را امضاء کنید ممکن است عاقبت خوبی در انتظارتان نباشد.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] اگر یک نسخه کپی از فرم هایی که امضاء نموده اید در اختیارتان قرار نگرفت ممکن است اتفاقات بعدی چندان خوشایند نباشد.

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] گر یک آژانس مسافرتی و یا مسئول کاریابی به شما پیشنهاد خدمات مهاجرتی بدهد قطعاً درگیر امور غیرقانونی شده و نتیجه پرونده شما دلچسب نخواهد بود.

 

در مقاله های آینده سایر نکات مفید را منعکس خواهیم نمود.

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان