• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
07 آذر 1398

کانادا شدیدا با کمبود نیروی کار ماهر مواجه است!

تبعات استفاده از خدمات وکلای مهاجرتی غیرقانونی – این قسمت: نامه تمکن مالی

کارشناسان می‌گویند کانادا با کمبود نیروی کار ماهر مواجه هست و این رشد بیزینس‌ها رو محدود می‌کند. براساس تحقیقی که توسط Business Development Bank of Canada صورت گرفته است، ۵۳٪ شرکتهای کوچک و متوسط می‌گویند کمبود نیروی کار باعث خواهد شد آنها سرمایه‌گذاری تجاری‌شان را محدود کنند. به گفته Steven Tobin (مدیر اجرایی شورای اطلاعات بازار کار در اتاوا) در مصاحبه با CTV، مهارت با تحصیلات فرق دارد. او می‌گوید کمبود افراد ماهر زمانی مشخص می‌شود که آگهی استخدامی منتشر می‌شود و افراد زیادی برای آن اپلای می‌کنند، اما دیده می‌شود که هیچکدام از آن افراد مهارت‌های لازم برای انجام آن کار را ندارند.

یک نظر سنجی که توسط ManpowerGroup در سال ۲۰۱۸ در کانادا صورت گرفته است نشان می‌دهد که ۴۱٪ کمپانی‌ها قادر به پر کردن همه فرصتهای شغلی مورد نیاز با افراد مناسب نبوده‌اند. این نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر این فرصت‌های شغلی نیاز به تحصیلات بعد از دوره متوسطه دارند که لزوما این تحصیلات، تحصیلات دانشگاهی نیستند. شغل های مربوط به Skilled Trades مانند جوشکاری، مکانیکی و برقکاری در میان پنج فرصت شغلی پرتقاضا توسط بازار کار در ده سال گذشته گزارش شده‌اند. این فرصت‌های شغلی معمولا به دلیل کمبود افراد با آموزش‌ها و نداشتن سرتیفیکیت‌های مربوطه خالی باقی می‌مانند.

حزب NDP در تبلیغات انتخاباتی اش گفته بود که استان کبک برای کمک به کاهش کمبود نیروی کار ماهر استان بودجه دریافت می کند، در حالی که محافظه کاران قول داده بودند که بر مهارت مهاجران در کانادا تمرکز کرده و به مهاجران ماهری که پذیرفته می‌شوند آموزش زبان خواهند داد. اما دولت لیبرال برنامه‌ آن را دارد که مهاجران بیشتری پذیرفته و به آموزش مهارت‌های کارگران با سرمایه‌گذاری صد میلیون دلاری کمک کند.

ما در شرکت‌ ویکی ویزا کانادا بهترین و جامع‌ترین اطلاعات مهاجرتی را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا با توجه به شرایطتان بتوانید از فرصت‌هایی که برای مهاجرت به این کشور زیبا و پرطرفدار وجود دارد استفاده کنید!

[livicon_evo name=”link.svg” size=”30px”][/livicon_evo] منبع خبر: CTV کانادا

[livicon_evo name=”flag.svg” size=”40px”][/livicon_evo] آینده از اینجا شروع می‌شود!

به روز ترین اخبار مهاجرتی کانادا در وبسایت شرکت مهاجرتی ویکی ویزا کانادا (eCanada سابق)

امیر پوراسماعیل (وکیل رسمی مهاجرت کانادا):

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo]  Amir Pouresmael Janbaz Fomani (RCIC): R530641

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] برنامه های مهاجرتی کانادا را با گروه مهاجرتی ویکی ویزا کانادا (eCanada سابق) دنبال نمائید.

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] امیر پوراسماعیل (وکیل رسمی مهاجرت با شماره عضویت R530641)

www.t.me/wikivisacanada

www.instagram.com/wikivisacanada

www.twitter.com/wikivisacanada

www.facebook.com/wikivisacanada

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان