• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
09 آذر 1398

خرید در Black Friday کانادا

در چند سال اخیر خیلی از افراد داخل ایران نیز با Black Friday آشنا شده اند و جالب است که بدانید اصولا بلک فرایدی یک روز بعد از جشن Thanksgiving در آمریکاست و در کانادا نیز هر ساله این روز به عنوان روز تخفیف های بزرگ شناخته می شود. امسال روز جمعه 29 نوامبر Black Friday بود. شاید سوالی که به ذهن بسیاری از افراد خطور کند این است که آیا واقعا در این روز شاهد تخفیف های آنچنانی هستیم!؟ جواب این سوال هم بله هست و هم خیر!

به طور کلی تقریبا همه فروشگاه ها و حتی شرکت های خدماتی در این روز تخفیف های ویژه ای را دارند که گاهی این تخفیف ها در هیچ روز دیگری در سال تکرار نمی شود. اما گاهی هم همین تخفیف ها را چندین بار در سال از همان فروشگاه می توانید ببینید. صف های طولانی در بعضی از فروشگاه ها که تخفیف های بیشتری دارند از صبح زود تشکیل می شود و شاید چندین ساعت برای خرید در یک فروشگاه زمان نیاز باشد. اما در فروشگاه های کمتر شناخته شده ممکن است صف آنچنانی نبوده و به راحتی بتوانید خرید کنید. عده زیادی هم ترجیح می دهند که تمام خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند که معمولا به صورت رایگان به درب منزل آنها ارسال می شوند و در بیشتر مواقع از همان تخفیف ها هم می توانند استفاده کنند. بعضی فروشگاه ها تعداد روزهای تخفیف بیشتری دارند و گاهی از دو روز مانده به جمعه تخفیف های خود را شروع کرده و تا روز دوشنبه نیز ادامه می دهند. معمولا درصد این تخفیف ها بین 10 تا 70 درصد بوده که میزان آن بستگی به نوع کالا و فروشگاهی که از آن خرید می کنید دارد.

به دلیل رقابتی بودن بازار در کانادا تخفیف هایی که میگیرید به صورت واقعی بوده و فروشندگان تمایل دارند که اجناس خود را به کمترین قیمت بفروشند که بتوانند کالاهای جدید را جایگزین کنند. در واقع هم شرکت ها سود می کنند و هم مردمی که حتی از محل کار خود در این روز مرخصی می گیرند که بتوانند خریدهای چند ماه خود را انجام دهند!

اصولا بحث قیمت گذاری بر روی کالاها در کانادا تفاوت بسیار زیادی با ایران دارد که شاید در ابتدا برای افرادی که وارد کانادا می شوند کمی عجیب به نظر برسد! در آینده نزدیک مطلب مفصلی را در مورد خرید در کانادا و مقایسه قیمت ها در همین کانال و وبسایت ما منتشر خواهیم کرد.

[livicon_evo name=”flag.svg” size=”40px”][/livicon_evo] آینده از اینجا شروع می‌شود!

به روز ترین اخبار مهاجرتی کانادا در وبسایت شرکت مهاجرتی ویکی ویزا کانادا (eCanada سابق)

امیر پوراسماعیل (وکیل رسمی مهاجرت کانادا):

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo]  Amir Pouresmael Janbaz Fomani (RCIC): R530641

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo] برنامه های مهاجرتی کانادا را با گروه مهاجرتی ویکی ویزا کانادا (eCanada سابق) دنبال نمائید.

[livicon_evo name=”check-alt.svg” size=”30px”][/livicon_evo] امیر پوراسماعیل (وکیل رسمی مهاجرت با شماره عضویت R530641)

www.t.me/wikivisacanada

www.instagram.com/wikivisacanada

www.twitter.com/wikivisacanada

www.facebook.com/wikivisacanada

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان