• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
07 فروردین 1399

برنامه استانی انتاریو سال 2019 در یک نگاه

تقاضای زیادی برای مهاجرت به کانادا و خصوصا به پرجمعیت ترین استان این کشور یعنی انتاریو وجود دارد. در سال 2019 سهمیه مهاجرت این استان 6650 پرونده بود که به تعداد 50 پرونده نسبت به سال قبل افزایش یافت.

این سهمیه در نوامبر 2019 تکمیل شد و در ماه دسامبر، دولت مرکزی سهمیه تکمیلی 700 پرونده به استان اعطا نمود که این سهمیه نیز پیش از پایان سال تکمیل شد. مجموع پرونده های مهاجرتی پذیرفته شده توسط انتاریو در سال 2018 به 7391 (541 پرونده بیشتر از سال قبل) رسید که با احتساب همسران و فرزندان متقاضیان اصلی، به معنای مجموعاً 13731 مهاجر جدید برای انتاریو است.

بیشترین تعداد نامینیشن در استریم اکسپرس انتری HCP با 2710 پرونده بوده است. جزئیات پرونده های پذیرفته شده و استریم های مختلف این برنامه در سالی که گذشت:

حدود 33% (8% بیشتر از سال قبل) از پرونده های پذیرفته شده مرتبط با مشاغل بخش فناوری شامل نرم افزار، برنامه نویسی، رسانه، سیستم های اطلاعاتی و مشاوران مرتبط با این زمینه ها بوده است. فراوانی مشاغل فناوری را در جدول زیر مشاهده می کنید:

تعداد 452 پرونده از متقاضیانی بوده است که مهارت زبان فرانسوی بالایی داشته اند که معادل 6.1% بوده است پذیرفته شدند. بیشتر این متقاضیان از طریق زیربرنامه ی متقاضیان دوزبانه فرانسوی انگلیسی FSSW با 401 نامینیشن بوده اند.

این برنامه در سال 2019 هیچ متقاضی را در استریم کارآفرینی نامینیت نکرد، البته 7 متقاضی در مراحل پایانی برآورده نمودن شروط راه اندازی بزینس در استان بوده اند که با ورک پرمیت در استان حضور داشتند. انتظار می رود این 7 متقاضی مجموعاً بیش از 30 میلیون دلار سرمایه گذاری نموده و 136 نفر را به استخدام خود در آورند.

این تعداد نامینیشن برای متقاضیانی از بیش از 130 کشور دنیا صادر شده که البته باز هم متقاضیان هندی و چینی در صدر پذیرفته شدگان بودند و ایران نیز در رده هشتم با 101 پرونده موفق قرار دارد.

حداقل 35% از متقاضیان پذیرفته شده دارای جاب آفر در انتاریو بودند. بیش از 96% تحصیلات دانشگاهی داشتند و حداقل 53% نمرات زبان CLB7 یا بالاتر داشتند)

در حالیکه هدف برنامه این است که متناسب با نیازهای کارفرماهای انتاریو باشد و در تمام طول سال در دسترس باشد، این برنامه در سال 2019 با درخواست بی سابقه ای روبرو شد که بسیار بالاتر از سهمیه سالانه بود و این باعث شد پذیرش پرونده در برخی از استریم های پرطرفدار متوقف شود. استیم هایی نظیر فارغ التحصیلان ارشد انتاریو، دانشجوهای دارای جاب آفر از کارفرماهای انتاریو و نیز نیروهای ماهر خارج از استان که از کارفرماهای انتاریو جاب آفر داشتند. این افزایش تقاضا در استریم اکسپری انتری نیز نمود داشت بطوریکه باعث شد حداق امتیازات پذیرفته شده از طریق این استریم به شدت افزایش یابد.

در جدول زیر تعداد روزهای باز بودن برنامه ها بر حسب استریم در طول سال 2019 را مشاهده می کنید:

انتاريو در انتظار اعلام سهمیه مهاجرتی سال 2020 از سوی سازمان مهاجرت می باشد.

 

[livicon_evo name=”flag.svg” size=”40px”][/livicon_evo] آینده از اینجا شروع می‌شود!

به روز ترین اخبار مهاجرتی کانادا در وبسایت شرکت مهاجرتی ویکی ویزا کانادا (eCanada سابق)

امیر پوراسماعیل (وکیل رسمی مهاجرت کانادا):

[livicon_evo name=”angle-wide-right.svg” size=”30px”][/livicon_evo] Amir Pouresmael Janbaz Fomani (RCIC): R530641

برنامه های مهاجرتی کانادا را با گروه مهاجرتی ویکی ویزا کانادا (eCanada سابق) دنبال نمائید.

www.t.me/wikivisacanada

www.instagram.com/wikivisacanada

www.twitter.com/wikivisacanada

www.facebook.com/wikivisacanada

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان