• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
تحصیل آنلاین در دانشگاه های کانادا
20 فروردین 1399

تسهیلات ویژه اداره مهاجرت برای متقاضیان PGWP

اداره مهاجرت کانادا در تاریخ 7 آپریل اعلام کرد آن دسته از دانشجویانی که تحت تاثیر ویروس کرونا قادر به سفر به کانادا و حضور فیزیکی در کلاس های خود که در ترم های May یا June شروع می شوند نیستند، می توانند حداکثر تا 50 درصد طول دوره را به صورت آنلاین بگذرانند و در این حالت ویزای کار بعد از تحصیل آنها (PGWP) تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت. در حالت عادی افرادی که بیش از 50 درصد تحصیل خود را به صورت آنلاین گذرانده باشند واجد شرایط دریافت اجازه کار بعد از تحصیل یا همان PGWP نمی باشند. این قانون جدید کمک زیادی به این گروه از دانشجویان خواهد کرد که نگران ویزای کار بعد از تحصیل نباشند. اکثر دانشجویان با استفاده از سابقه کاری که بعد از تحصیل داخل کانادا کسب می کنند واجد شرایط برنامه های اقامت دائم کانادا مانند اکسپرس انتری (زیرمجموعه CEC) می شوند.

مدت اعتبار ویزای کار بعد از تحصیل

مدت زمان اعتبار ویزای کار بعد از تحصیل به مدت تحصیل متقاضی داخل کانادا بستگی دارد. اعتبار این اجازه کار حداکثر 3 سال می تواند باشد. به طور مثال اگر فردی یک سال داخل کانادا تحصیل کند معمولا به او اجازه کار یک ساله بعد از تحصیل خواهند داد. یا اگر شخصی 2 سال داخل کانادا تحصیل کند ویزای کار 3 ساله دریافت خواهد کرد.

مثال: اگر یک متقاضی ویزای تحصیلی خود را دریافت کرده ولی فعلا قادر به سفر به کانادا نیست. اگر ترم اول در ماه May آغاز می شود، می تواند با دانشگاه یا کالج خود هماهنگ کند که از ایران به صورت آنلاین ترم 1 را گذرانده و به محض عادی شدن اوضاع وارد کانادا شده و ادامه تحصیل خود را در کانادا به صورت حضوری بگذراند.

اطلاعات بیشتر در مورد PGWP در لینک زیر:

wikivisacanada.com/study/post-graduation-work-permit

 

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

Avatar
شایان محمدی 29 خرداد 1399

سلام اگر با توجه به شرایط حال حاضر مجبور به گذراندن دوره ها به صورت آنلاین شدیم و این شرایط ادامه داشت برای ادامه و گرفتن ویزای کار بعد از تحصیل چه باید کرد

Avatar
امیر پوراسماعیل (ادمین) 2 تیر 1399

اگه برای تحصیل در کانادا مجبور شدید که به دلیل شرایط خاصی فعلی (ویروس کرونا) قسمتی از تحصیل خودتون رو به صورت آنلاین انجام بدین باید توجه کنید که مقداری از تحصیل که آنلاین انجام بشه برای محاسبه مدت زمان ویزای کار بعد از تحصیل محسوب نمیشه. مثلا اگه تحصیل شما 2 ترم باشه و یک ترم رو آنلاین بگذرونید اون وقت فقط یک ترم برای ویزای کار بعد از تحصیل منظور میشه که مشکل ساز هست. برای افرادی که تحصیلاتشون حداقل 2 سال هست خوندن یک ترم به صورت آنلاین مشکل خاصی ایجاد نمی کنه.

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان