• [email protected]
  • امیر پوراسماعیل جانباز فومنی عضو رسمی شورای قانونگذاری مشاوران مهاجرت کانادا R530641
11 دی 1397

اخبار جدید برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدر/مادربزرگ ها

اداره مهاجرت کانادا طی اطلاعیه ای در تاریخ 31 دسامبر 2018 اعلام کرد که پیرو تغییراتی که قبلا و در تاریخ 18 آگوست 2018 در مورد این برنامه اعلام کرده بودند، در اواخر ژانویه 2019 برنامه جذب مهاجر اسپانسرشیپ والدین و پدر/مادربزرگ ها (PGP) آغاز خواهد شد.

در سال 2019 و طبق رویه جدید اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر برای این برنامه ثبت نام کنند. در گذشته به صورت قرعه کشی به جذب مهاجر از طریق این برنامه اقدام می کردند که مورد انتقاد عده زیادی قرار گرفت و این اعتراضات باعث شد تا رویه این برنامه تغییر کند. در ادامه سیاست های جذب مهاجرت دولت فعلی کانادا، میزان سهیمه این برنامه از 10000 نفر در سال 2018 به 20000 نفر در سال 2019 نفر افزایش یافته هست.

قبل از بازگشایی این برنامه در سال 2019 (اواخر ژانویه)، از همین سایت به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد تا آمادگی لازم برای ارسال پرونده خود را داشته باشید.

برای اینکه بتوانید برای والدین یا پدربزرگ و مادر بزرگ خود اقامت دائم کانادا بگیرید باید چند شرط زیر را داشته باشید:

[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo]شهروند یا PR کانادا باشید
[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo]حداقل ۱۸ سال داشته باشید
[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo]در کانادا زندگی کنید
[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo]در سه سال گذشته مینیمم درآمد لازم را در کانادا داشته باشید (در واقع حداقل باید سه سال در کانادا کار کرده باشید)
[livicon_evo name=”check.svg” size=”30px”][/livicon_evo]تعهد دهید که برای مدت مشخص از نظر مالی شخصی را که اسپانسر می کنید را حمایت خواهید کرد.

اگر تمام شرایط بالا را داشتید در ماه ژانویه سال 2019 با پر کردن اپلیکیشن آنلاین درخواست خود را ثبت می کنید. ظرفیت سال ۲۰۱۹ برای پذیرش افراد 20000 نفر می باشد. از بین افرادی که زودتر درخواست خود را ثبت کرده اند خواسته خواهد شد که مدارک مربوطه را ارسال کنند. افرادی که مدارک آن ها کامل باشد و همچنین شخص اسپانسر شده تست مدیکال و چک امنیتی را با موفقیت پشت سر بگذارد ویزای اقامت دائم را دریافت خواهد کرد.

برنامه های مهاجرتی کانادا را با Wiki Visa Canada دنبال کنید.

Avatar

امیر پوراسماعیل (ادمین)

امیر پوراسماعیل جانباز فومنی (RCIC) هستم. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و عضو Immigration Consultants of Canada Regulatory Council با شماره عضویت 530641 آماده قبول وکالت پرونده های اقامت دائم و ویزای دانشجویی و توریستی شما می باشم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از طریق واتساپ تماس از طریق اینستاگرام تماس از طریق تلگرام تماس با کارشناسان